close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

פרוייקט- לומדים פרקי אבות לזכרה של שלומית

מערכת שורשכז ניסן, תשעה16/04/2015

פרוייקט לימוד ייחודי לעילוי נשמתה של שלומית אודס ברט. המשפחה ובעלה מספרים...

תגיות:
שלומית עם התאומים...

שלומית אודס ברט נפטרה באסון לא רגיל לפני חצי שנה, במוצאי ראש השנה, בערב שבת לשלומית היה התקף לב. היא נפטרה לאחר מספר ימים במחלקת טיפול נמרץ לב, והיא בת 29 בלבד. שלומית הותירה אחריה תאומים מקסימים, בת ובן (שהיו אז) בני חצי שנה.

בעלה, אוריאל אודס. מספר- "ההלם הוא רב. לשלומית לא היו מחלות רקע או משהו כזה. הלכנו לישון שמחים וכעבור שעתיים-שלוש כל המציאות התהפכה עלינו. אין לי מילים לתאר זאת, לא יודע אם אפשר לדמיין מזה ללכת לישון אחרי חג באמת שמח, חג מושלם, כאשר אתה אשתך והילדים הקטנים שלכם כולכם ישנים באותו החדר ופתאום קורה משהו כזה..."

בעקבות פטירתה של שלומית, הקימה משפחתה של שלומית ובעלה, פרוייקט מקסים לעילוי נשמתה. מדובר בלימוד שבועי (אימייל) קצר ומעניין ב'פרקי אבות' (פרקי אבות זה חלק מהמשנה שמדבר על כל מיני ענייני מוסר ומידות טובות, בין אדם לה' ובין אדם לחברו). הלימוד גם כולל תמונות טבע מכל מיני מקומות ששלומית ובעלה טיילו בהם. (שלומית ממש אהבה לטייל!)

המשפחה מתארת את הפרוייקט על רגל אחת- "זה אימייל שבועי באמת נחמד ומושקע, עם תובנות על החיים, שמנסה להמשיך משמחת החיים של שלומית שהתחיל לפני מספר שבועות בתור לימוד משותף של המשפחה ושל חברים קרובים. אנשים מאוד התלהבו והחלו להעביר את הלימוד הלאה... כך שפתחנו את השערים לכל מי שרוצה לבוא ולהצטרף."

אוריאל מספר שדתיים חילונים, צעירים ומבוגרים...ואני מדבר על אנשים שאני כלל לא מכיר... מכולם קבלנו תגובות ממש חיוביות על הלימוד הזה.

היוזמים מזמינים את כולם להירשם לקבלת דפי הלימוד-
בקישור הבא- http://pirkeyavotshlomit.wix.com/avotshlomit (או חפשו בגוגל 'פרקי אבות שלומית')
באתר ניתן להתרשם קצת יותר מהפרויקט וכן אודות שלומית.

יש באתר גם את הלימוד למשנה הראשונה, כך שאפשר לקבל רושם לסגנון הלימוד.

אז כולם מוזמנים להכניס את המייל שלהם ולהתחיל ללמוד עם הקבוצה פרקי אבות. 

תמונה מתוך דפי הלימוד המשותף, על שלושה דברים העולם עומד-

הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה